Vi er fortsatt på villcamp... |
|

Vi er på villcamp i de lille landsbyen Pomarao og ser over elven til Spania. Her skal det være fiskefestival lørdag. mange er ventet hit i det 90 m lange teltet. Dans og moro. Drar videre søndag.
Publisert:
2010-03-25
Sist oppdatert: 2010-03-25